Onze oplossing

OnsWERK?

Wij zijn er voor u.

Wanneer er telefonisch contact opgenomen wordt met BE MY CARE, <<dit door uzelf, familielid/kennis, huisarts , sociale dienst van het ziekenhuis en/of uw mutualiteit>> wordt er met u , in functie van u nodige zorgen en/of medisch voorschrift, de frequentie van onze passage van onze verpleegkundige vastgelegd.
De frequentie kan na een bepaalde tijd veranderen, naargelang de gezondheidstoestand van de patiënt.
De zorgen gebeuren bij u thuis en dit in nauwe samenwerking met uw huisarts en/of ziekenhuis.

Voorbeeld van zorgen:

Basiszorg;

helpen bij het wassen, hulp bij inname van de medicatie,
insulinespuit toedienen, andere inspuitingen (subcutaan, IM),
eenvoudige wond zorg, stomazorg, …

Gespecialiseerde zorgen;

complexe wond zorg, perfusie plaatsen ( voor antibiotica, dehydratatie, …)
poortkatheters aanprikken en/of spoelen.

Palliatieve zorgen

BE MY CARE werkt met alle mutualiteiten en werkt volgens de derdebetalersregeling . D.w.z. dat de patiënt zich geen zorgen hoeft te maken i.v.m. de betaling, omdat onze verpleegkundige diensten vergoed worden door de mutualiteit van de patiënt zelf.